Підготовка замовлення і відвантаження є дуже важливим елементом в ланцюгу логістичних послуг з моменту зберігання до моменту доставки. Вона включає в себе всі операції, необхідні для відбору вантажу з його місця зберігання на складі. Процес підготовки до відвантаження складається з двох основних процедур: відбір товару, запитуваної замовником і його упаковка. Найбільш ефективно утримувати високооборотний товар поруч із зоною відправки, скорочуючи транспортні пересування і заощаджуючи робочий час персоналу.

На підставі замовлень на поставку і планових операцій на відвантаження продукції замовникам складської системі необхідна диспетчерська служба, що здійснює оперативне управління даними операціями для оптимізації процесу товарообігу.

відвантаження на складі

Підготовка замовлення починається з моменту отримання диспетчером даних з відбору в області зберігання. Оператор повинен отримувати детальну і чітку інформацію про дані необхідного до відвантаження товару. Для чіткої відповідності замовлення поставки, важливо, щоб в системі обліку були правильно заповнені всі графи маркування та місцезнаходження.

Оснащеність складської системи спецтехнікою, що дозволяє з високоточно визначити вагу, дозволяє щільно розміщувати товари в транспортних засобах.

отгрузка со склада

Відвантажувальний процес в системі складається з:
1. Обробки замовлень на предмет наявності запитуваної вантажу на складі.
2. Предметної відбору запитальний вантажу з місця зберігання.
3. Переміщення запитальний об’єкта в зону комплектування.
4. Комплектування замовлення і упаковка (формування, тарування).
5. Докомплект пакувальним листом, з кріпленням на грузоместе.
6. Обтягування стрічкою грузомест.
7. Маркування товарних одиниць.
8. Пакетування грузомест.
9. Переміщення вантажу в операційну зону.
10. Завантаження логістичних механізмів.
11. Оформлення накладних.

Як тільки вантаж надходить на склад або залишає його, він піддаються обліковому контролю запасів складу. Це забезпечується умовою правильного зберігання. Процедури мають на увазі використання вилочного навантажувача або штабеллери для переміщення, а потім розміщення його в регламентоване місце. Для моніторингу складські компанії зазвичай використовують комп’ютерні програми відображають рівень запасів, це дозволяє уникнути надлишку або нестачі товару при запиті на відвантаження. Кожен продукт повинен мати інвентаризаційний номер.

Для оптимізації даних процесів необхідно розміщувати плани стелажів з описом місць зберігання на інформаційних стендах, для орієнтування персоналу. Сприяє ефективності та облікова маркування вантажу на обгорткового шарі коробок, виконана великим шрифтом, для одягненого вибору маршруту такелажних засобів. Для штучних товарів прийнятний спосіб штабельной укладання на стелажну систему. Аналогічно виконується складування вантажу в мішках, ящиках, кулях, або бочках.

Облаштовуючи стелажна ряд необхідно забезпечити його стійкість, дотримуючись допустиму висотність і прямий доступ до вантажу. Висота призначається залежно від характеристик вантажу та його упаковки, характеристиками навантажувача і граничного навантаження на секцію.

Підвищення стійкості забезпечується рівною вистройкі тарної упаковки отностительно один одного. У перехресних секціях розміщують тари різного розміру – верхні упаковки кладуть поперек нижніх. У зворотний секцію вантажать мішки, – верхній ряд укладають на нижній в зворотному порядку.

У складських приміщеннях необхідно підтримувати нормативну циркуляцію повітря, інсоляцію і протипожежні норми-вантажі кладуть не ближче 500 мм. від стін і 1500 м від приладів опалення. Між рядами влаштовуються проходи від 1,5. до 5м.шіріной.

При стелажному способі зберігання товари, індивідуальній упаковці або розпаковані укладають в секції стелажів на палети. Рядове зберігання вантажу, розміщеного на палетах, дозволяє збільшити щільність зберігання і оптимально використовувати площу приміщень зі збереженням можливості для операційних переміщень спецтехнікі.Паллетний спосіб дуже ефективний – за допомогою автонавантажувачів палети розміщують на траверсах або рейках, виконаних на декількох рівнях. На нижніх ярусах розміщуються вантажі, відбір і вивантаження яких виконується вручну, на верхніх – за допомогою механізмів.